Saša in Mitja. Vid in Pia. Pa sosedini kokodajsi. In naša muca Bela, ki se smuka pod mizo.

Smo družinsko podjetje iz okolice Ljubljane. Navdih motivov, ki jih s sitom tiskamo na naš hišni tekstil, je vedno lokalen. Spomin na podeželsko dvorišče s kokošmi ali pa babičina pikasta ruta v cvetočem vrtu. Ribniki in potoki polni rib, zgodbe o čudežni praproti v dišečih slovenskih gozdovih. Naši prelepi cvetoči travniki in bogastvo starih visokodebelnih sadovnjakov. Rodovitna polja in pridni ljudje. Arhitekturni detajli našega bivanja ter dediščina življenja. Te zgodbe s poreklom v našem studiu kreativno preoblikujemo v globalne brezčasne grafike.

 

Naše zgodbe tudi živimo na samosvoj sodoben način. Vse štiri letne čase.

kaj pravi Saša o pomladi?

POMLAD

“Zame se pomlad nepreklicno začne, ko soseda prinese prva domača jajčka, potem ko so se po temačni zimi kokošim odvezale »ta zadnje«, kot radi rečemo na Dolenjskem.”

kdaj Vid okusi poletje?

POLETJE

“Poletje se začne v sredini rožnika z mojim godovnim dnem – ko je svet’ Vid češenj sit. Pia se kakopak z mano ne strinja, ker se zanjo poletje začne na kresni večer, ko v dlan ulovi prvo kresničko in otresa praprot v čevelj, da bi slišala, o čem blebetajo živali…”

zakaj ima Mitja rad jesen?

JESEN

“Rad imam jesen. Je kot fina gospa v obleki s pisanimi naborki in s kovčkom, polnim dobrot. Pride na obisk in ostane vsaj do sredine listopada. Takrat ima namreč zmenek z Martinom, ki jo vabi na glažek mladega.”

zakaj Pia komaj čaka zimo?

ZIMA

“Zima se začne, ko Miklavž prične peči piškote na rdeče rožnatem nebu poznojesenskih večerov. Zimska je skleda dedovega doma kisanega zelja in tudi tista trebušasta emajlirana pikasta, polna mesenih klobas. Zima diši po ocvirkih.”

Ja, to smo mi, JAGAfamilija!

Svojo blagovno znamko smo prvič poimenovali že v letu 2003. Iskali smo nekaj našega, prepoznavnega, na prvi pogled malo navihanega in čarobnega. JAGABABA je bila tisto pravo – ženski podobno pravljično bitje s čarobnimi močmi. Ker naši izdelki začarajo. V letu 2014 pa smo popolnoma prenovili tudi grafično podobo in resno zavihali rokave. Logotip, ki so ga na novo oblikovali v studiu MROŽ, je dobesedno sešit iz dveh narobe obrnjenih besed. To je tisti »twist«, ki ga izražajo tudi naši izdelki.

 

Ne, ne! Ne prodajamo vam buč. Pa tudi mačka v žaklju ne.

  • V košarici ni izdelkov.