Splošni pogoji uporabe spletne trgovine www.jagababa.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in ponudnika ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Splošni pogoji
- S Spletno trgovino JAGABABA (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja Saša Drobnič Škrjanec, s.p., Lobček 34, 1290 Grosuplje, kot ponudnik storitev (v nadaljevanju »ponudnik«).
- Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev ter da ste seznanjeni s Politiko varovanja osebnih podatkov in zasebnosti.
- Storitve spletne trgovine lahko koristite, ko se registrirate kot uporabnik. Ob registraciji v sistem pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec, ki je starejši od 18 let postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
- Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
- Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.
Uporabnik spletnega mesta
- Uporabnik se zavezuje, da bo spletno mesto uporabljal zakonito in na običajen način, v skladu z namenom spletnega mesta.
Če uporabnik spletno mesto uporablja v nasprotju s prejšnjim odstavkom, mu lahko ponudnik začasno ali trajno (glede na težo kršitve) onemogoči dostop do portala. - Z uporabo spletnega mesta med uporabnikom in ponudnikom ne nastane nobena pogodba in noben pogodben odnos. Uporabnik zaradi uporabe spletnega mesta razen obveznosti, ki so navedene v teh pogojih, nima nobenih drugih obveznosti.
- Ponudnik si pridržuje pravico, da dostop do portala, določenih delov portala ali posameznih funkcionalnosti na portalu kadarkoli omeji (npr. samo za registrirane uporabnike ali naročnike) ali veže na izpolnitev določenih pogojev.
Predstavitev izdelkov in točnost podatkov
- Ponudnik bo skušal čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti izdelkov, dobavni rok ter cena spreminjajo, zato obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic naročila ali pa zamenjavo naročenega izdelka.
Postopek nakupa
- Vsi izdelki v trgovini so do sklenitve kupoprodajne pogodbe last ponudnika.
- Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, se prijavite, če želite nadaljevati, ali pa se registrirajte, če prvič opravljate nakup v naši spletni trgovini. Nato vpišite svoje podatke za dostavo in način plačila, ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite. Na spletnih straneh ponudnika je kupec izključno samo fizična oseba.
Načini plačila
- Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– plačilo preko bančnega računa
– plačilo s sistemom PayPal
– plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami
– plačilo po povzetju NI MOŽNO - Plačilo po predračunu: Kupec prejme predračun z vsemi potrebnimi podatki za plačilo na svoj elektronski naslov, ki ga navede v spletni trgovini ob naročilu. Ponudnik naročene izdelke pošlje takoj po prejemu plačila. Rok za plačilo predračuna je tri (3) delovne dni. V kolikor v tem času ne bomo prejeli plačila na naš račun, bomo smatrali, da odstopate od naročila in bomo naročilo stornirali.
- Plačilo s sistemom PayPal: Po zaključenem naročilu v spletni trgovini je kupec preusmerjen v plačilni sistem PayPal, kjer s plačilom s svojega računa dokonča plačilo in nakup.
- Plačilo s kreditnii karticai: Online plačila se izvršijo preko plačilnega sistema SUMup. Po oddaji naročila boste avtomatsko preusmerjeni na spletno stran, kjer boste vnesli podatke o kreditni kartici ter izvedli plačilo.
- Vse cene v spletni trgovini so v evrih. Davek na dodano vrednost (DDV) je vključen v ceno. Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.
Cene
- Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
- Kupci iz držav, ki niso članice Evropske unije, so dolžni poravnati vse stroške, povezane z uvoznim carinjenjem blaga, vključno z vsemi uvoznimi dajatvami, skladno z veljavno zakonodajo države uvoza. Stroški dostave za naročila iz tujine se obračunajo po veljavnem ceniku za tujino Pošte Slovenije d.d.
-
Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
-
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu ‘naročilo potrjeno’). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Dostava
- Cene izdelkov, objavljene v spletni trgovini ne vsebujejo stroškov dostave.
-
Naročene izdelke vam pošljemo na izbrano dostavno mesto v 2 do 4 delovnih dneh po potrditvi in plačila naročila.
-
Izjeme so izdelki, ki niso na zalogi in jih je potrebno dati v izdelavo ter izdelki po naročilu. O vseh izjemah vas predhodno obvestimo.
-
Po najboljših močeh se trudimo, da so izdelki v spletni trgovini na zalogi. Toda lahko pride, do istočasnega nakupa, tehničnih težav, človeške napake ali napake v sinhronizaciji programa in zgodi se, da izdelka, ki ste ga naročili ni na zalogi. V tem primeru vas bomo obvestili in poskušali ustreči vašim željam. Ponudili vam bomo podoben izdelek, v primeru, da se z njim ne strinjate, pa vam bomo vplačano kupnino vrnili.
-
Če v roku 3-4 dni po obvestilu o zaključenem nakupu ne prejmete pisma ali paketa, nam to sporočite na [email protected] .
-
Pošiljke običajnih velikosti so povečini zapakirane v belo kuverto z mehurčki in jih pošiljamo preko Pošte Slovenija.
- BREZPLAČNA POŠTNINA za nakupe nad 40€. Brezplačna poštnina ne velja za nakup ležalnikov!
- NAVADNO PISMO BREZ SLEDENJA, cena poštnine: 3,50€ (v tem primeru nosi odgovornost pri izgubi pisma kupec)
- PRIPOROČENO PISMO, cena poštnine: 5,00€ (v tem primeru Pošta Slovenije izda sledilno številko in lahko vsak trenutek preverimo, kje se pismo nahaja. Pismonoša vam pismo preda v roke ali pa vam v poštnem nabiralniku pusti obvestilo o prejeti pošiljki, ki jo morate samo dvigniti na vaši pošti v roku 14 dni.).
-
Večje pakete in vrtne ležalnike pošiljamo preko kurirske službe, v tem primeru, nam morate zaupati vašo mobilno številko, da vas kurir o dostavi predhodno obvesti.
- PAKET OD 500 DO 2000g, cena dostave do vrat: 9€
- LEŽALNIK, cena dostave do vrat: 9€
Potrditev naročila
- Po oddaji naročila v spletni trgovini www.jagababa.si uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je uporabnik izbral in če je, še znesek poštnine. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.
- V primeru, da želi uporabnik odstopiti od naročila, nas lahko obvesti najkasneje v 6 urah na elektronski naslov [email protected].
- Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi uporabnik že plačal po predračunu, mu v tem primeru ponudnik nakaže vso kupnino vključno s stroški dostave v roku 8 dni.
Dostava naročenih proizvodov
- Ponudnik naročene pošiljke oddaja vsak dan, razen ob sobotah, nedeljah in praznikih. Običajno so tako izdelki, naročeni v spletni trgovini na naslovu uporabnika v roku 1-3 dni. Navedena dostava velja za izdelke na zalogi. Ponudnik izdelke dostavlja s podjetjem Pošta Slovenije d.d..
- V primeru odsotnosti ponudnika, se le ta zavezuje, da bo naročene proizvode uporabniku dostavil najkasneje v 45 dneh od potrditve naročila po e-pošti. Ponudnik ne odgovarja za prekoračitev roka dostave, če je zamuda posledica drugih nepredvidenih dogodkov, ne glede na to, ali gre za zunanje dogodke ali za dogodke iz sfere ponudnika.
- Če želite naročiti naše izdelke v Sloveniji, a jih želite dostaviti na območje zunaj ozemlja Republike Slovenije, prosimo, da nam pišete na [email protected] in potrudili se bomo, da najdemo rešitev.
Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga
-
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov ([email protected]) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.
-
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Pisne reklamacije in pritožbe sprejemamo na naš elektronski naslov [email protected] ali preko telefona. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. V primeru delnega vračila naročila se strošek poštnine ne vrača. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
-
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
-
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
-
Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda ali koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na bančni račun uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Menjava blaga
-
V primeru neustrezne velikosti, modela ali barve izdelka, lahko kupec izdelke v roku 14 dni od dneva nakupa zamenja preko priporočene pošiljke. Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk z odkupnino.
-
Za menjavo uporabite obrazec, ki ga najdete TUKAJ. Izpolnjenega priložite vrnjenemu izdelku, priložite originalni račun in pošljite na naš naslov.
-
Kupec mora izdelke vrniti nepoškodovane, neuporabljene in v nespremenjeni količini. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.
-
Nov izdelek vam pošljemo v roku 2 do 14 dni od prejema vaše vrnjene pošiljke ali po dogovoru. Stroške pošiljanja novega izdelka z navadno pošto krije ponudnik.
-
V primeru, da po prevzemu zamenjanega blaga, prejeti artikel še vedno ni po meri potrošnika ali z artiklom ni zadovoljen, glej pogoje pod točko »Pravica do odstopa od pogodbe«.
Vračilo poškodovanega blaga
-
V primeru, da ste prejeli fizično poškodovan paket, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
-
Če so v primeru dostave z dostavno službo, na pošiljki že ob prevzemu opazni znaki poškodb, mora kupec pošiljko takoj zavrniti, od poštnega uslužbenca pa zahtevati sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo. Reklamacija brez zapisnika dostavne službe ne velja.
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
- Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnosti pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37. c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Komunikacija
-
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli.
- Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Garancija
-
Ponudnik je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z računom prodajalca. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji proizvajalca, kupec z vračilom nima stroškov.
Varovanje osebnih podatkov
- Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vaših osebnih podatkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
- Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
- Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa lahko nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu.
- Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa, dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov.
- Svoje osebne podatke si lahko ogledate, jih spreminjate ali zahtevate njihov izbris, prav tako se lahko odjavite od prejemanja novic. Pošljite e-poštno sporočilo, da ne želite prejemati novic, in sicer na naslov [email protected] .
- Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Darilni boni
- Darilni bon se lahko vnovči ob nakupu v spletni trgovini tako, da se v komentar vpiše številko bona in datum njegove izdaje. Znesek darilnega bona bomo naknadno odšteli od zneska celotnega nakupa. V tem primeru priporočamo plačilo po predračunu.
- Darilni bon velja 1 leto od datuma izdaje in ga ni mogoče zamenjati z gotovino. V kolikor je znesek nakupa nižji od zneska na darilnem bonu razlike ne vračamo v gotovini.
Odveza odgovornosti
- Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
- Ponudnik ne prevzema nobenega jamstva, da so vsebine, objavljene na spletnem mestu, točne, popolne in pravilne in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku, ker se je zanesel na objavljene vsebine. V nobenem primeru vsebin, objavljenih na spletnem mestu, ni mogoče šteti za ponudbo v smislu Obligacijskega zakonika.
- Ponudnik ne prevzema nobenega jamstva glede delovanja ali dostopnosti spletnega mesta in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku, ker spletno mesto ni bilo dostopno ali ni delovalo ali ni delovalo pravilno.
- Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi zaradi uporabe spletnega mesta utegnila nastati na uporabnikovi strojni, programski ali drugi opremi. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za primerno zaščito (protivirusno ipd.) opreme, s pomočjo katere dostopa do spletnega mesta.
Intelektualna lastnina
- Vse pravice pridržane. Celotna vsebina spletnega mesta, ne glede na obliko, v kateri je izražena (vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke naj tej strani) so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.
- Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.
- Vse avtorske pravice so pridržane njihovim nosilcem. Objave vsebin na spletnem mestu v nobenem primeru ni mogoče razlagati kot odpoved katerikoli avtorski pravici na vsebinah spletnega mesta.
- Brez izrecnega vnaprejšnjega pisnega dovoljenja ponudnika oziroma nosilca avtorskih pravic je prepovedana kakršnakoli uporaba katerekoli vsebine, objavljene na spletnem mestu, za kakršenkoli namen, razen za oseben ogled uporabnika. Prav tako je prepovedana uporaba vsebine na način, da se celotno spletno mesto vključi v drugo spletno mesto. Kršitev ima lahko za posledico kazensko in odškodninsko odgovornost.
Pritožbe in spori
-
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
-
Kupec se s svojo reklamacijo najprej obrne direktno na ponudnika. Vse reklamacije morajo biti sporočene pisno in dokumentirane s slikovnim materialom. Postopek obravnave reklamacije je zaupen. Potrošnik se bo potrudil spor rešiti sporazumno in v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.
- Ponudnik www.jagababa.si konkretno ne priznava nobenega izvajalca ZIRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.
-
Kupec se lahko za reševanje spora obrne tudi na Platformo za spletno reševanje sporov SRS. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
-
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Končne določbe
- Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe med ponudnikom in uporabnikom. Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Ponudnik pogodbe ne shranjuje pri sebi.
- Neveljavnost katerekoli določbe teh splošnih pogojev, ne glede na razlog neveljavnosti, ne pomeni neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, ti splošni pogoji pa veljajo naprej brez te določbe.
DATUM ZADNJE SPREMEMBE: 15.10.2020
Osebna izkaznica
JAGABABA, Saša Drobnič Škrjanec s.p.
Lobček 34
1290 Grosuplje
SI-Slovenija
Mail: info(at)jagababa.si
Davčna številka: SI35596490 (zavezanec za DDV)
Matična številka: 6468225000
IBAN SI56 1010 0005 2465 355
Banka: Intesa Sanpaolo d.d.
Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije številka: 316-08-00928-2015/2.
PRAVILNIK O ZASEBNOSTI
Izjava podjetja o Pravilniku o zasebnosti
Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna skrb našega podjetja. Vsi vaši osebni podatki, ki nam jih boste posredovali ob prijavi v spletno trgovino jagababa.si, bodo varovani v skladu z veljavno zakonodajo. Vse spletne aktivnosti podjetja so v skladu z Evropsko zakonodajo (EU Directive 95/46/EC, 2002/58/EC in Treaty Conventions ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) in državnimi zakonodajami Centralne in Vzhodne Evrope. Politika zasebnosti obravnava ravnanje z informacijami podjetja Saša Drobnič Škrjanec s.p., ki jih dobi o vas, kadar obiščete našo spletno stran.
-
Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov
Osebni podatek je informacija, ki vas identificira (npr. ime, priimek, elektronski naslov ali poštni naslov). Osebnih podatkov ne zbiramo, razen kadar vi to omogočite, tj. ob registraciji, nakupu, sodelovanju v spletnih raziskavah ali spletnih nagradnih igrah in ob prijavi na e-novice. Podjetje jamči, da bo osebne podatke varovala kot zaupne.
-
Katere osebne podatke zbiramo in zakaj?
Elektronski naslovi / Če ste se vpisali na naše e-novice, boste na vpisani elektronski naslov občasno prejemali različna informativna ali trženjska sporočila. Sistem, ki ga uporabljamo (MailChimp) shranjuje v bazo vaš IP naslov, izključno zaradi potrebe preprečitve zlorabe sistema. Prav tako shranjujemo seznam klikov na posamezne povezave znotraj vsake poslane e-novice, izključno zaradi statistike.
Osebni podatki / Da vam lahko pošljemo naročilo, morate ob oddaji naročila pustiti svoje osebne podatke: ime in priimek, naslov, pošta in kraj, email ter telefonsko številko. Svoje osebne podatke lahko urejate v uporabniškem profilu. Ne poslužujemo se SMS marketinga.
Telefonske številke / Telefonsko številko potrebujemo za lažjo komunikacijo v primeru reševanja problemov v zvezi z vašim naročilom. V primeru dostave z dostavno službo telefonsko številko potrebuje dostavljalec za osebni kontakt vezan na dostavo.
Uporabniški računi / V primeru, da ste odprli svoj uporabniški račun, lahko v njem hranite svoje osebne podatke in spremljate svoje dosedanje nakupe. Naročilo lahko oddate tudi brez registracije uporabniškega računa. Tudi v tem primeru velja določilo o oddaji osebnih podatkov za namen dostave oziroma vročitve vašega naročila.
-
Statistika
-
S kom delimo vaše podatke in zakaj
-
Kako dolgo in kje se shranjujejo vaši podatki
-
Katere pravice imate glede vaših podatkov
Uporabnik lahko kadar koli zaprosi za seznanitev z osebnimi podatki, ki jih upravljavec obdeluje, za njihovo omejitev, izbris, popravek ali prenos podatkov. Osebne podatke, ki jih posredujete podjetju Saša Drobnič Škrjanec s.p. nadzorujete vi. Če se odločite, da vaših osebnih podatkov ne boste posredovali podjetju, potem do nekaterih funkcionalnosti ali vsebin spletnega mesta ne boste imeli dostopa. V primeru spremembe vaših osebnih podatkov (poštna številka, e-naslov, poštni naslov, telefonska številka) vas prosimo, da nas o spremembah obvestite na e-naslov [email protected] .
Po SUVP (12.-22.člen SUVP) imate pravico:
- biti informiran o uporabi in načinu obdelave vaših osebnih podatkov
- dostopa do vaših osebnih podatkov
- do popravka in izbrisa
- zahtevati popoln izbris svojih osebnih podatkov iz naših baz
- do omejitve obdelave
- do prenosljivosti
- do ugovora
- da vaši osebni podatki niso predmet avtomatizirane obdelave, ki bi imela za posledico nastanek pravnega ali podobnega učinka.
-
Avtomatično beleženje informacij (neosebni podatki)
Kadar koli dostopate na spletno stran se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletnem mestu, obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje obiskanosti našega spletnega mesta in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.
-
Piškotki
Piškotki so neopazni dokumenti, ki so začasno shranjeni na vašem trdem disku in onemogočajo našim stranem prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno mesto jagababa.ci, podjetje uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo našega spletnega mesta.
Upravljavec osebnih podatkov je Saša Drobnič Škrjanec s.p., Lobček 34, 1290 Grosuplje, Slovenija.
Morebitna vprašanja o zasebnosti in uporabi osebnih podatkov lahko naslovite na [email protected].